Andrea Bocelli Bucuresti 2013


Ieri seară m-am bucurat de concertul lui Andrea Bocelli de la Romexpo, un concert care s-a dovedit a fi diferit de ceea ce mă aşteptam în momentul în care achiziţionasem biletul.
Pentru început nu am ştiut că va trebui să stăm afară la Romexpo şi nu în interior, după ce în momentul anunţării concertului locaţia era Piaţa Constituţiei.Din această cauză concertul a avut un minus în ceea ce priveşte organizarea şi faptul că a fost foarte frig.
Mă aşteptam ca Andrea Bocelli să fie mai comunicativ cu publicul, să interpereteze mai multe melodii care să-i poarte amprenta ca şi muzician, în schimb a fost un concert mai mult Andrea Bocelli & Friends.
Astfel alături de tenor pe scenă au mai urcat: Angela Gheroghiu, Paola Sanguinetti, grupul Div4S, concertul a fost acompaniat de Orchestra Naţională de Radio şi Corul Radio, dirijorul fiind Marcello Rota.
Concertul a început cu întârziere la 20:30, am ascultat fragmente din : Nabucco, Carmen, Romeo si Julieta, Boema, La Donna E Mobile, Rigoletto.
Mi-a plăcut mult grupul CARisMA Crossover Guitar Duo, care au interpretat piese de origine spaniolă, unul din momentele foarte frumoase de seara trecută.
Deosebită a fost şi intrepretarea la pian de către Andrea Bocelli a piesei La Vie en Rose, dar şi a unei piese de pe albumul său Passione.
Minusurile au fost : organizarea( la Depeche a fost impecabil), mi-ar fi plăcut să fie organizat într-un spaţiu închis, acustica ar fi fost mai bună, vremea rece, piesele alese prea comerciale.
Plusurile: orchestra , grupul Guitar Duo, La vie en Rose şi interpretarea la pian, ecranele.
Un concert minunat, o seară pe care mi-o voi reaminti cu drag , la fel cum mi-am reamintit de spectacolul Turandot de la Opera din Praga din aprilie.




Comments

Popular Posts