Upside Down(2012)

A început o nouă lună deci era timpul pentru un nou film de vizionat la cinema. Oferta din acest week-end era destul de generoasă: Skyfall sau Asterix şi Obelix sau o comedie romantică.
Am optat pentru cea din urmă, dar vă voi spune de la început că mă aşteptam la mai mult de la acest film. Distribuţia este promiţătoare- Kirsten Dunst( care mi-a plăcut mult în Marie Antoanette) şi Jim Stugess( din One Day).
Povestea este mai mult SF decât romantică, cei doi: Eden şi Adam trăiesc în două lumi inverse, ea în lumea prosperă, mai luminoasă şi fericită, el în lumea de jos, un loc întunecat şi fără perspective.
La un moment dat cei doi se întâlnesc în copilărie, devin iubiţi, însă amestecul celor două lumi nu era permis, sunt despărţiţi, iar Eden îşi pierde memoria.
Peste 10 ani Adam încearcă să o găsească pe Eden, se angajează la marea companie situată la mijlocul celor două lumi, reuşeşte să se strecoare de câteva ori pentru a o vizita pe Eden.
Finalul este previzibil, cei doi rămân împreună, nu mi s-a părut că am regăsit în acest film aceeaşi chimie ca şi în One Day între personaje, probabil şi calitate poveştii a influenţat acest lucru.
Pe alocuri am avut senzaţia că filmul încearcă să se apropie de Inception, datorită modului în care era gândit acest univers invers , unghiurile de filmare şi imaginea au fost însă interesante.
Dacă nu aveţi prea multe aşteptări de la acest film e posibil să vă placă, mie mi-a plăcut doar partea vizuală, povestea mai putea fi îmbunătăţită.


Comments

Popular Posts