Pride and Glory

Pride and Glory este filmul pentru care am asteptat un an sa-l vad si in final zilele trecute am reusit sa-l vad complet.
E exact cum ma asteptam sa fie si chiar mai mult, avand in vedere distributia: Edward Norton, Colin Farell, John Voight.
E un film bine regizat, cu o poveste interesanta, cu personaje bine conturate si perfect prezentate de actori.
Revin la Edward Norton, care reuseste un rol foarte bun in acest film, ca si in celelalte de altfel, revine cu o imagine ce-mi reaminteste de American HistoryX si The 25th hour, dar personajul nu mai e atat de revoltat ca in American HistoryX sau cu atatea probleme ca in The 25 th hour.
E interesanta de vazut si lupta de la sfarsit dintre Norton si Farel:)
Norton e personajul principal si de cele mai multe ori toate filmele sale au fost incredibil de bune, e un actor expresiv, elegant, educat si deosebit de modest.
Aleg de fiecare data filmele cu Norton pentru ca am senzatia si certitudinea ca nu ma vor plictisi, e un actor mult prea talentat:)
PS: La o seara dupa Pride and Glory am avut curiozitatea sa vad The Day the Earth Stood Still( Keanu Reeves) , care mi s-a parut incredibil de prost, asta pentru ca poate sa-l compari cu Pride and Glory e prea mult...( 10 for a great movie)
Trailer: http://www.cinemagia.ro/trailer/pride-and-glory-mandrie-si-glorie-1045/

Comments

Popular Posts